تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
آشنايي با انواع فرمت های دانلود فيلم در اينترنت
  • بازدید : (420)

 

این نوع فیلم ها معمولا توسط یک دوربین ویدیویی دیجیتال در سالن سینماهای آمریکا ضبط می شوند . گاهی از یک سه پایه برای ثابت کردن دوربین در محل استفاده می شود ، ولی اکثرا استفاده از سه پایه ممکن نیست و در طول فیلم لرزش دوربین کاملا احساس می شود . حتی بعضی اوقات محل نشستن فرد فیلم بردار ثابت نیست و قسمتهایی از فیلم از زوایای دیگر فیلم برداری می گردد ! . این فیلم ها معمولا Crop شده اند و هنگامی که نوشته ای روی پرده نمایش داده شود ، این حالت مشخص می گردد (مثلا نیمی از نوشته دیده نمی شود) . صدا از طریق میکروفون خود دوربین ضبط می شود و خصوصا در فیلم های کمدی ، صدای خنده تماشاگران شنیده می شود . عمدتا کیفیت صدا و تصویر این ریلیز بسیار پایین است ولی گاهی در صورت خالی بودن سالن سینما ، صدای مفهوم تری ضبط می گردد . این ریلیز معمولا یک یا دو روز پس از اکران فیلم بر روی شبکه قرار می گیرد .


http://www.liquidmotionfilm.com/Liquid%20web%20image/Liquid_Motion_Film_logo_x10_web.gif

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
با وب‌كم‌ چگونه كار كنيم؟
  • بازدید : (393)
اگر از جمله كاربراني هستيد كه زمان زيادي را صرف وبگردي مي‌كنيد، بايد بگويم كه اگر در هنگام وب‌گردي از يك وب‌كم نيز استفاده كنيد، لذت وب‌گرديتان دو برابر خواهد شد.با آن‌كه به نظر مي‌رسد نصب و تنظيمات يك وب‌كم كار آساني باشد، با در نظرگرفتن برخي دانسته‌ها، ايجاد يك سري تنظيمات و به‌كارگيري ترفندها مي‌توانيد نهايت استفاده را از وب‌كم ببريد. به طور مثال شايد بخواهيد با نشان دادن موشي كه داخل يخچال رفته است، لحظات خوبي را به ديگران هديه كنيد يا مجبور باشيد يك هفته به مسافرت برويد و بخواهيد در مسافرت نگاهي نيز به خانه بيندازيد. بديهي است كه اين كار به مهارت‌هاي خاصي نياز دارد. هنگامي كه سركار هستيد، قادر خواهيد بود به اتاق فرزند خود نگاهي بيندازيد تا ببينيشد كه همه چيز مرتب است يا خير. به هر صورت اگر بخواهيد از راه دور به جايي نگاهي بيندازيد و مراقب جايي باشيد، استفاده از يك وب‌كم مي‌تواند بسيار مفيد و كارگشا باشد. در اين مقاله سعي داريم در چند بخش، به بررسي مزايا و معايب يك وب‌كم بپردازيم. مشابه بسياري ديگر از سخت‌افزارها، وب‌كم نيز از اجزاي ساده‌اي تشكيل شده است. در ساده‌ترين صورت مي‌توان گفت كه يك وب‌كم از يك دوربين ديجيتال كه به يك پي‌سي متصل شده تشكيل شده است كه البته در اغلب مواقع اين اتصال از طريق پورت USB انجام مي‌شود.

معمولاً دوربين ديجيتال شامل نرم‌افزاري است كه به پي‌سي كمك مي‌كند بهتر بتواند با دوربين ديجيتال ارتباط برقرار كند. در واقع، اصلي‌ترين كاري كه نرم‌افزار فوق انجام مي‌دهد اين‌است كه در فاصله زماني منظم از آنچه كه دوربين ديجيتال در حال نمايش آن است، يك فريم تصوير مي‌گيرد (به‌‌طور مثال ممكن است نرم‌افزار به گونه‌اي تنظيم شده باشد كه هر سي ثانيه يك فريم تصوير بگيرد) و آن‌را به محل ديگري براي نمايش منتقل‌كند.
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
راه اندازی سایت شناسایی Invisble ها در یاهو مسنجر
  • بازدید : (406)
نقل قول از تیم آشیانه:

روزانه تعداد کاربران و علاقه مندان به استفاده از یاهو مسنجر افزایش می یابد و عموم کاربران به دنبال این هستند که بفهمند کدام یک از دوستان آنها به صورت مخفی یا Invisble در یاهو مسنجر در حال چت کردن هستند. همانطور که می دانید یاهو مسنجر سرویسی دارد که توسط آن افراد می توانند به صورت مخفی با IDخود آنلاین شده و تنها با دوستان مورد نظر خود چت کنند و اینگونه حضور خود را از دید دیگران مخفی نگاه دارند. چند ماه پیش با طراحی یک روبات هوشمند و معرفی یک ID در یاهو مسنجر که به Sivarobot معروف شد، توانستیم امکان شناسایی افراد Invisble را در مسنجر فراهم کنیم ولی پس از مدت کمی به علت ترافیک زیاد و افزایش Request های ارسالی به سمت روبات، ID ذکر شده توسط یاهو مسدود و Deactive شد. پس از این اتفاق، با تلاشی مداوم و با اعمال تغییراتی، اقدام به طراحی وب سایتی برای ارائه این سرویس کردیم. نام این وب سایت Xeeber است و تنها وب سایتی است که در زمینه ارائه سرویس شناسایی Invisible ها در یاهو مسنجر فعالیت می کند. در حال حاضر نرم افزارهایی مثل Buddy Spy و برنامه های مشابه به علت تغییر پروتکل یاهو مسنجر دچار اختلال شده و قادر به شناسایی Invisble ها به صورت صحیح نیستند ولی با استفاده از وب سایت Xeeber.com شما براحتی بدون هیچ محدودیتی و به صورت رایگان می توانید از Invisble بودن هر شخص در یاهو مسنجر مطلع شوید.
 
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
وب 2 چیست؟
  • بازدید : (364)

وب تغییر کرده است. رویدادهای تازه ای در آن شروع شده اند و چه هیجان انگیز. موجی از یکنواختی بر وب حکمفرما شده بود اما مدتی است که حباب وب ترکیده است. در هفته های گذشته "وب 2" را دنبال می کردم. برای آنکه خیالتان را راحت کنم می توانم به سادگی بگویم "وب 2" یعنی gMail، AJAX، Shared Bookmarks، Tagging و ... اما همه "اینها که گفتم یعنی چه"؟

تعریف روشنی از "وب 2" وجود ندارد. اجازه دهید آنرا با طرح چند مثال و مقایسه، بیشتر بشکافیم. در "وب 1" سایتهایی توسط گروه کوچکی از تولید کنندگان محتوا برای خوانندگان بسیار راه اندازی شد. خوانندگان اگر درباره ویندور اطلاعات می خواستند به سایت مایکروسافت مراجعه می کردند، اگر خبر می خواستند به CNN سر می زدند و مواردی از این قبیل.

به مرور زمان خوانندگان علاوه بر خواندن شروع به نوشتن کردند. مسیر وب به گونه ای شد که اشخاص تمایل بیشتری برای انتشار محتوا در وب پیدا کردند. آنها نظرات شخصی خود را منتشر کردند، از تجربیاتشان نوشتند، تحلیل کردند و همینطور آموزش دادند. در نتیجه ناگهان اطلاعات بسیاری در وب منتشر شد. بدین ترتیب پیگیری همه اطلاعات و مراجعه به همه سایتها و حتی سایتهای مورد علاقه برای خوانندگان غیر ممکن شد.
آیا می توان پذیرفت که اطلاعات مهم به دلیل کثرت سایتها و کمبود زمان از دسترسی کاربران دور بماند؟ روشن است که پاسخ "خیر" می باشد. با طرح سوالات بسیار دیگری از این دست، کم کم نیاز به تغییر در "وب 1" احساس شد.

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مفاهیم و اصطلاحات دنیای جستجو و موتورهای جستجوگر
  • بازدید : (409)

Spider, Crawler, Robot  
نرم افزاری است که کار جمع آوری اطلاعات از صفحات سایتهای مختلف را بر عهده دارد.http://radcom.ir/.%5Ccontent/fa/services/searchengine/search-engines.gif

 

Directory    
فهرست. نوعی از موتورهای جستجوگر که پایگاه داده آن توسط ویراستاران تکمیل می گردد. در آنها سایتها در گروههایی موضوعی دسته بندی می شوند.

 

Keyword  
بــه واژه ها ی مهم (کلیدی) هر صفحه گفته می شود. اما غالبا" منظور کلماتی است که دوست داریم با آنها رتبه های مناسبی کسب کنیم.

 

Keyword Density  
چگالی کلمه، منظور تعداد دفعات تکرار واژه های کلیدی در مقایسه با سایر کلمات متن است.

 

Keyword Staffing  
تکرار یک کلمه به دفعات و پشت سر هم به منظور بالا بردن چگالی کلمه. این کار تقلب محسوب می شود

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
موتور جستجو چیست؟ (موتور جستجوگر و اهمیت آن)
  • بازدید : (392)

دنیای وب منبع عظیمی از اطلاعات است که روزبه‌روز برحجم آن افزوده می‌شود. در حال حاضر میلیاردها صفحه که موتور جستجو چیست؟ (موتور جستجوگر و اهمیت آن)اطلاعات فراوانی از موضوعات مختلف را در بر دارند، بر روی سرورهای مختلف جا خوش کرده اند. این در حالیست که تولد سایتهای جدید و گسترش سایتهای موجود نیز به طور فزاینده ای به این حجم اطلاعات می افزاید.  نرخ رشد اطلاعات تا بدانجاست که امروزه مشکل دسترسی به اطلاعات جدی تر از نبود اطلاعات است. امروزه چالش عمده اکثر کاربران دستیابی به اطلاعات است. به عبارت دیگر اگر کاربری دنبال موضوعی خاص باشد، کدام صفحه را باید بخواند؟ از میان این تعداد عظیم صفحات موجود، کدام صفحه نیاز او را برآورده می کند؟  

اگر سایتی باشد که به کاربران در یافتن اطلاعات کمک کند، قطعا مورد توجه خواهد بود. خوشبختانه چنین سایتی وجود دارد و ما آنرا با نام موتور جستجوگر می شناسیم.
موتور جستجوگر سایتی است که برای کمک به کاربران در یافتن اطلاعات موجود در سایتهای دیگر طراحی شده است. موتور جستجوگر سایتی است که با گرفتن عبارتی مختصر، کاربر را با لیستی از سایت ها روبرو می‌کند که به موضوع مورد علاقه او مرتبط می‌باشند.

 

آمارها نشان می دهند که افراد بسیاری سفر در دنیای وب را با موتورهای جستجوگر آغاز می‌کنند و مراجعه به موتورهای جستجوگر چنان عادی شده است که جستجو کردن و کار با موتورهای جستجوگر، دومین فعالیت عمده کاربران در دنیای وب (بعد از ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی)، محسوب می شود.

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
موتور جستجو چگونه کار می کند؟
  • بازدید : (400)

موتور جستجو چگونه کار می کند؟وقتی جستجویی در یک موتور جستجوگر انجام و نتایج جستجو ارایه می شود، كاربران در واقع نتیجه كار بخش های متفاوت موتور جستجوگر را می بینند. موتور جستجوگر قبلا" پایگاه داده اش را آماده كرده است و این گونه نیست كه درست در همان لحظه جستجو، تمام وب را بگردد. بسیاری از خود می پرسند كه چگونه ممکن است گوگل در كمتر از یك ثانیه تمام سایت های وب را بگردد و میلیون ها صفحه را در نتایج جستجوی خود  ارایه كند؟  

گوگل و هیچ موتور جستجوگر دیگری توانایی انجام این كار را ندارند. همه آنها در زمان پاسخ گویی به جستجوهای كاربران، تنها در پایگاه داده ای كه در اختیار دارند به جستجو می پردازند و نه در وب! موتور جستجوگر به كمك بخش های متفاوت خود، اطلاعات مورد نیاز را قبلا" جمع آوری، تجزیه و تحلیل می كند، آنرا در پایگاه داده اش ذخیره می نماید و به هنگام جستجوی کاربر تنها در همین پایگاه داده  می گردد. بخش های مجزای یك موتور جستجوگر عبارتند از:

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
آشنايي مقدماتي با Google Sitemaps
  • بازدید : (327)

Google Sitemaps چيست ؟
موتورهاي جستجويي چون گوگل براي جمع آوري اطلاعات وب سايت هاي مختلف از نرم افزارهايي به نام عنكبوت (spider) استفاده مي كنند. وظيفه ي اين نرم افزارها اين است كه به هنگام ورود به يك وب سايت تمامي لينكهاي موجود در آن را شناسايي كرده و به سمت آنها هدايت شوند. بدين ترتيب تمامي صفحات لينك داده شده، مرور شده و اطلاعات آنها در بانكهاي اطلاعاتي گوگل ذخيره مي گردد. اين نرم افزارها به صورت دوره اي اين وب سايت ها را مجددا بررسي مي كنند و از آخرين تغييرات اعمال شده در آنها مطلع مي گردند.


با استفاده از Google Sitemaps كه يكي از جديدترين امكانات موتور جستجوي گوگل است، ارتباط بين وب سايت و اين موتور جستجو بسيار دقيقتر بوده و به عمل به روز رساني اطلاعات در موتور جستجوي گوگل سرعت مي بخشد.
 
اين مقاله به معرفي اين ابزار مي پردازم و در مقالات آتي نحوه استفاده از آن را شرح خواهم داد.
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
نحوه استفاده از نرم افزار Google Sitemap Generator
  • بازدید : (992)

پيش از شروع به ساخت فايل Sitemap :
همانطور كه پيش از اين نيز ذكر شد يكي از راه هاي ساخت فايل هاي sitemap استفاده از نرم افزار ويژه شركت گوگل با عنوان Google Sitemap Generator است. در اين مقاله به طور كامل نحوه استفاده از اين نرم افزار را شرح خواهم داد.

نرم افزار Google Sitemap Generator در واقع همان اسكريپتهاي python است كه با استفاده از پروتكل Sitemap اقدام به ساخت چنين فايلهايي مي كند. اين اسكريپت قابليت ساخت فايل هاي sitemap را به طرق مختلف دارد. استفاده از ليست آدرس ها، دايركتوريهاي قرار گرفته در وب سرورها و فايل ثبت درسترسي ها (Access Logs) ها.

براي استفاده از اين نرم افزار به نكات زير توجه نماييد:
  • براي اجراي اسكريپتهاي python مي بايست امكان اجراي اين كدها را بر روي وب سرور خود داشته باشيد.
  • بر روري وب سرور شما مي بايست Python 2.2 و يا نسخه هاي بالاتر آن نصب شده باشد.
  • مي بايست از نحوه استفاده از Python موجود بر سرور آگاه باشيد.
  • مي بايست آدرس فيزيكي وب سايت خود را در سرور بدانيد.
  • امكان آپلود فايل به سرور را داشته باشيد.
  • اگر براي ساخت sitemap از access logها استفاده مي نماييد، علاوه بر آگاهي بر نحوه كدگذاري (encoding) آنها مي بايست از مسير قرارگيري آنها نيز اطلاع داشته باشيد
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
نحوه ساخت فايل Sitemap به طور دستي
  • بازدید : (766)

فرمت مخصوص فايل XML مورد نياز
در فايل xmlي كه به عنوان sitemap مورد استفاده قرار مي گيرد ميبايست از كد گذاري UTF-8 استفاده شود. در زير نمونه ي يك فايل sitemap ساده كه تنها شامل يك آدرس بوده و در آن از تمامي تگهاي اختياري استفاده شده است را مشاهده مي كنيد:

 

< urlset xmlns="http://www.google.com/schemas/sitemap/0.84">
< url>
< loc>http://www.example.com/
< lastmod>2005-01-01
< changefreq>monthly
< priority>0.8

 

 


< urlset xmlns="http://www.google.com/schemas/sitemap/0.84">
< url>
< loc>http://www.example.com/
< lastmod>2005-01-01
< changefreq>monthly
< priority>0.8

 

< urlset xmlns="http://www.google.com/schemas/sitemap/0.84">
< url>
< loc>http://www.example.com/
< lastmod>2005-01-01
< changefreq>monthly
< priority>0.8

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد